سایت ابزار ها قالب

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | ifilm | عکس | جدید 94-95

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت اصلی من

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | اس ام اس | عکس اچ دی | عکس hd
فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | ifilm | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

دانلود آهنگ بسیار زیبای مخاطب خاص با صدای علی عبدالمالکی با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام مخاطب خاص با لینک مستقیم

نام اهنگ : مخاطب خاص
خواننده : علی عبدالمالگی

متن آهنگ مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

من تورو دلم میخواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یکم بخوای

من تورو خیلی زیاد دوست دارمت

تورو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو میکشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تورو خواست

برایه این دله من نذاشتی هوشو حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاست

لینک دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ مخاطب خاص از علی عبدالمالکی همراه با پخش آنلاین

من تورو دلم میخواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یکم بخوای من

تورو خیلی زیاد دوست دارمت

تورو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو میکشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص

دلم یهو تورو خواست

 برایه این دله من

نذاشتی هوشو حواس

آهای مخاطب خاص

اجازه دست شماست

 قبوله هر چی بگی

عاشقت اینجوریاست


http://up.baylorcollegeofmedicine.biz/view/1630465/download.png

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی