سایت ابزار ها قالب

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | ifilm | عکس | جدید 94-95

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت اصلی من

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | اس ام اس | عکس اچ دی | عکس hd
فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | ifilm | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

دانلود موزیک ویدیو مهدی مقدم به نام سونامی

برای دانلود آهنگ ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

http://dl.smusic.ir/Mahdi%20Moghaddam%20-%20Sunami.jpg

دانلود آهنگ مهدی مقدم با نام سونامی

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

=======================

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی مقدم بنام یه هفته بارونه + متن آهنگ

ترانه : ترانه مکرم / آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : سعید سام

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام یه هفته بارونه

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام یه هفته بارونه

متن آهنگ مهدی مقدم بنام یه هفته بارونه

یه هفته بارونه روزایه دیونه

شبای دل تنگی عکسای وارونه

گرم هوا بیرون مثل تابستونه

اما دلم سرده انگار زمستونه

یه هفته بارونه هیشکی نمی دونه

تو نیستی تو دنیا اینه که بارونه

یه هفته بارونه هیشکی نمی دونه

یه هفته بارونه تو نیستی تو دنیا

یه هفته بارونه شبای دلتنگی

یه هفته بارونه اینه که بارونه

یه هفته بارونه

یه هفته بارونه تو نیستی تو دنیا

 

نه اتفاقی نیست دلتنگیه امشب

بازم تو این خونه عطر تو مهمونه

دست خودم نیستش.تنگه نفس انگار

بی تو بدونه عشق مردن چه آسونه

اینه که بارونه

یه هفته بارونه هیشکی نمی دونه

یه هفته بارونه تو نیستی تو دنیا

یه هفته بارونه شبای دلتنگی

یه هفته بارونه اینه که بارونه

یه هفته بارونه

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

====================

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی مقدم به نام شب + متن آهنگ

ترانه سرا ، آهنگساز و تنظیم کننده : سینا گلزار

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم با نام شب

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم با نام شب

متن آهنگ مهدی مقدم با نام شب

دلم آروم نمی گیره تموم شب و بیداره

دلم قواه بد میده به احساس تو شک داره

حواست پیش کی پرته دیگه انکار نکن جونم

دلت پیش کی لرزیده من از چشم تو می خونم

خاطره هامو بسوزون بذار یادم نیوفتی

چه حرفایی می گفتی.به این دل ، دل سادم

از تو عزیزم من که دل گیر نمیشم

من از تو سیر نمیشم آخه دل به تو دادم

 

نه می مونی نه رد میشی نه از حالم خبر داری

من اینو خوب می دونم که تو قصد سفر داری

حواست پیش کی پرته دیگه انکار نکن جونم

دلت پیش کی لرزیده من از چشم تو می خونم

خاطره هامو بسوزون بذار یادم نیوفتی

چه حرفایی می گفتی به این دل ، دل سادم

از تو عزیزم من که دل گیر نمیشم

من از تو سیر نمیشم آخه دل به تو دادم

خاطره هامو بسوزون بذار یادم نیوفتی

چه حرفایی می گفتی به این دل ، دل سادم

از تو عزیزم من که دل گیر نمیشم

من از تو سیر نمیشم آخه دل به تو دادم

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و محمد اسکندری به نام کنار تو

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و محمد اسکندری به نام کنار تو

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام شهید گمنام

  دانلود اهنگ جدیدو غمگین مهدی مقدم به نام شهید گمنام

، یک آهنگ فوق العاده و غمگین از مهدی مقدم که تقدیم کرده به همه ی شهیدان عزیز کشورمان ایران

، امیدواریم از این اهنگ مهدی مقدم لذت ببرید

متن آهنگ جدید مهدی مقدم به نام شهید گمنام

بی پلاک و بی نشون برگشتی

تو با چند تا تیکه های استخون برگشتی

تو بدون شک فرشته ای که باز از زمین به آسمون برگشتی

لا لایی مادرت میخونه رفته بودی بالا اومدی باز خونه

لا لایی بخواب آروم مادر پسرم برگشته با دلی عاشقتر

کی میگه غریب و گمنامی تو

یه غم خاص توی شعرامی تو

تو شاید بردار من باشی

توی خاطراتمون همیشه خوش نامی تو

لا لایی مادرت میخونه رفته بودی بالا اومدی باز خونه

لا لایی بخواب آروم مادر پسرم برگشته با دلی عاشقتر

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم,آهنگ جدید مهدی مقدم

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم,آهنگ جدید مهدی مقدم با نام چتر بارون

متن آهنگ

تو روزای این فصل نفس تازه میشه

غروبای پاییز قشنگه همیشه

باید حس خوبی بگیریم دوباره

باید زیر بارون بشوریم غمارو

چشارو نبندیم ببینیم هوارو

تو این فصل زیبا با برگای زردو

رو خط خیابون با من هم قدم شو

زیر چتر بارون

چه حس قشنگی به ما داد خدامون

منو تا تو باشی دیگه چتر نمیخوام

زیر چتر بارون

تو این فصل زیبا با برگای زردو

رو خط خیابون با من هم قدم شو

زیر چتر بارون

چه حس قشنگی به ما داد خدامون

منو تا تو باشی دیگه چتر نمیخوام

زیر چتر بارون

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام کوچه های زمستون

دانلود اهنگ جدید مهدی مقدم با نام کوچه های زمستون

متن آهنگ

تو فصلی که برگی رو شاخه نیست

تو فصلی که گل خوبه و شب بلند

روی به آسمون دستات رو باز کن

به هر چی غمه توی دنیا بخند

قدم هات و رو فرش برفی.بذار

تماشا کن این کوچه ها رو یک بار

میشه زندگی رو تو هر خونه دید

واسه این هوا چتر و بیرون نیار

تو کوچه های زمستون با هوای سرد بیرون

می خونی از ته دل با شعر برف و بارون

تو کوچه های زمستون با هوای سرد بیرون

می خونی از ته دل با شعر برف و بارون

تو فصلی که برگی رو شاخه نیست

تو فصلی که گل خوبه و شب بلند

روی به آسمون دستات رو باز کن

به هر چی غمه توی دنیا بخند

قدم هات و رو فرش برفی.بذار

تماشا کن این کوچه ها رو یک بار

میشه زندگی رو تو هر خونه دید

واسه این هوا چتر و بیرون نیار

تو کوچه های زمستون با هوای سرد بیرون

می خونی از ته دل با شعر برف و بارون

تو کوچه های زمستون با هوای سرد بیرون

می خونی از ته دل با شعر برف و بارون

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام نام ایران

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم با نام نام ایران

متن آهنگ

ای نهایت گذشتن ای سپرده دل به هر تن

ای ندیده چون تو جایی خاک تو گهواره ی من

ای به لب ها همه جاری بر تمدن یادگاری

ای تو تن پوش دلیر و مهد قدرت خدایی

رستم و آرش به میدان ای ابر مردان ایران

این زمین از خون مردان گشته گلزار شهیدان

دم به دم هر کوی و برزن نام ایران بر سر من

خانه ی ایران همیشه لکه ای بر قلب دشمن

بر خلیج فارس خواندی شعری از وداع یاران

آن شهیدان را که دادی بحر آب و خاک ایران

تا که جان در سینه داریم پای میهن میگذاریم

با شعار عشق و مستی در رهش جان می سپاریم

در خلیج تا ابد فارس مینویسم نام ایران

تا که هک گردد همیشه در نگاه دیده و جان

از ارس تا مرز عمان دم به دم نام دلیران

خاک من ای گهر من جاودان مانی تو ایران

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320


====================

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم با نام جدید

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی