سایت ابزار ها قالب

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | ifilm | عکس | جدید 94-95

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت اصلی من

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | اس ام اس | عکس اچ دی | عکس hd
فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | ifilm | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام زیر بارون

برای دانلود آهنگ ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام دلم نیومد

آهنگ جدید ندیم بنام دلم نیومد با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : هومن صباحی ، تنظیم:حمید احدی ، میکس و مستر : داریوش شهبازی

متن آهنگ جدید ندیم بنام دلم نیومد :

دلم نیومد از تو دوری کنم
دلم نیومد گفتم صبوری کنم
گفتم نباشم شاید دلت بشکنه
قلب این عاشق به عشق تو میزنه
من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم اینبار دلم واسش میمیره
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام دلم نیومد

♫♫♫♫♫♫

من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم اینبار دلم واسش میمیره
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

دانلود آهنگ جدید  ندیم به نام دلم شکست با بالا ترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : ندیم ، تنظیم و میکس و مستر : رضا پناهی

متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست :

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

♫♫♫♫♫♫

تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت

نگفته بود که میره زود نگفته بود که به جز من کسی رو داشت

بهم به جز دروغ نگفته بود

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

♫♫♫♫♫♫

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

MP3 – 320

Nadim – Delam Shekhast

MP3 – 128

Nadim – Delam Shekhast

=================

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام چشم چشم

آهنگ جدید  ندیم به نام چشم چشم با بالا ترین کیفیت

ترانه : فرامرز جعفری ، آهنگ : ندیم ، تنظیم و میکس مسترینگ : مسعود مفیدی

متن آهنگ جدید ندیم به نام چشم چشم :

چشم چشم بی ابرو قشنگی حتی بی مو

درد داری می دونم درد و بلات به جونم

تو لحظه زندگی کن فقط دو روزه دنیا

کسی خبر نداره قراره چی شه فردا

آخه خدا بزرگه هر چی بخواد همونه

فقط خودش می دونه کی میره کی می مونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ندیم به نام چشم چشم

♫♫♫♫♫♫

نمی تونم تو جونت غصه ها جا بمونن

وقتی تموم دنیا برات دعا می خونن

الهی باشی با من تو رو ببینمت باز

تو رو خدا با اشکات من به گریه ننداز

چشم چشم بی ابرو هزار تا قرص و دارو

درد داری می دونم درد و بلات به جونم

نذار روزات هدر شن نگو دلت شکستست

بازم بخند دلت قرص خدا کنارمون هست

نذار دلت بگیره تو لحظه های سختی

دوست ندارم ببینم گریه کنی یک وقتی

MP3 – 320

Nadim – Cheshm Cheshm

MP3 – 128

Nadim – Cheshm Cheshm

=================

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام جیگرم سوخت

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای ندیم به نام جیگرم سوخت با بالا ترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : ندیم ، تنظیم : مهدی خیرخواهی

بزودی اولین آلبوم مجاز و رسمی ندیم از رسانه فرهنگی و هنری پاپ موزیک

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ندیم به نام جیگرم سوخت :

وقت جدایی وقت خداحافظی

وقتی که از تو دور شدم به سادگی

جیگرم سوخت یارم رفت همه ی دار و ندارم

از همه دوری چقدر صبوری چجوری دوام بیارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

همیشه یاد تو مثل عذاب وقت خواب من

نمونده مرحمی برای این حال خراب من

برو ولی جدا شدن ازم نبود جواب من

جیگرم سوخت یارم رفت همه ی دار و ندارم

از همه دوری چقدر صبوری چجوری دوام بیارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

چشام و چند شبه راحت به روی هم نمی ذارم

اگه جایی اونو دیدید بگید خیلی دوسش دارم

تحمل می کنم درد و فقط یکبار برگرد و

فقط یکبار با دستات تو پاک کن اشک این مرد و

جیگرم سوخت یارم رفت همه ی دار و ندارم

از همه دوری چقدر صبوری چجوری دوام بیارم

MP3 – 320

Nadim – Jigaram Sookht

MP3 – 128

Nadim – Jigaram Sookht

==================

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو

اهنگ فوق العاده زیبای ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

متن آهنگ ندیم به نام نگو  :

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم

تورو به هرچی میپرستی
قسم میدم یه بار دیگه بیا بمون کنارم
آخه خودت میدونی توی دنیا غیر تو کسی رو من ندارم

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نرو
نرو به پات میفتم
هنوز یه عالم حرفا مونده که بهت نگفتم

بمون
میدونی بی تو میمیرم
تموم میشم اگه بهت نگفتم

بگو
بگو که اشتباهه
بگو به غیر من به هیچ کسی نگاه نکردی

نرو
تمومه کار من اگه یه روز بری و دیگه بر نگردی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم…

MP3 – 128

Nadim – Nagoo   ========= دانلود

===================

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت

تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی 

شعر : علی بحرینی ، ملودی : محسن جلیلی

نوازنده بوزوکی : بهنام حکیم ، نوازنده کمانچه : مجید مظاهری

این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ب مثل بهار می باشد.

متن آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار :

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام.بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی حال و هوام خوبه این که از تو نفس بخوام خوبه

بی تو حسی برام نمی مونه همه دنیام بی تو پریشونه

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

MP3 – 320

Nadim –  B mesle Bahar

MP3 – 128

Nadim –  B mesle Bahar

نظرات  (۱)

سلام ندیم عکسات حرف نداره

پاسخ:
سلام عزیز
بله همینطوره که میگی
زیباست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی