سایت ابزار ها قالب

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | ifilm | عکس | جدید 94-95

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

سایت اصلی من

سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم | اس ام اس | عکس اچ دی | عکس hd
فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید 94 | چت روم | عکس | ifilm | آهنگ | دانلود فیلتر شکن رایگان | سایت آی فیلم | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

http://uc.persianv.com/up2/images/t4mufp40pjepg59knzo.jpg

برای دانلود جدیدترین موزیک ویدیوها به ادامه مطلب مراجعه کنید

============================================

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام حالا که نیستی

آهنگ جدید امیرعلی بنام حالا که نیستی با بالاترین کیفیت

ترانه : نیما قاسمی , آهنگ : مصطفی سلطانی , میکس و مستر : امیرعلی , گیتار : مجتبی تقی پور

متن آهنگ جدید امیرعلی بنام حالا که نیستی :

دله من میزنه واسه تو واسه تو که هنوز تو خیاله منی

باورش سخته واسم که تو مثه یه رویایه محاله منی

شبو روزا منو عکسه تو جاده ای که میونه ما دوتا رو گرفت

دیوونم کرده جواب سوالی که از منه خسته نگاتو گرفت

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه

حالا که نیستی من بیقرارم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه حالا که نیستی من گرفتارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی بنام حالا که نیستی

♫♫♫♫♫♫

هنوزم مثله همیشه اون عطریکه دوست داری رو به خودم میزنم

همه میگن دیوونم ولی من به خدا دیوونه نشدم

هنوزم لایه تمومیه خاطره هام به تو قلبه خودم رو میدم

همه میگن دیوونم ولی من به خدا دیوونه نشدم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه

حالا که نیستی من بیقرارم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه حالا که نیستی من گرفتارم

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام حرف مردم

اهنگ جدید کامران تفتی بنام حرف مردم با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: رضا شاهین , آهنگساز و تنظیم کننده: اسحاق اسدبیگی

متن آهنگ جدید کامران تفتی بنام حرف مردم :

برام دیره بخوام مجنون لیلا شم ازم دوره بخوام کوه کسی باشم

سرم گرمه جهانه و مجالی نیست همین روزاست که از سر جهان واشم

هوایه کوچمون بارونیه اما قدم زدن بدونه چتر واسم سخته

یه چیزا هست که حتی حرفش آسون نیست

دلم تنگه برایه عشق چند وقته

دلم بعد یه عمری آبرو داری به یه رسوایی مطلق گرفتاره

میدونم ح و حاله گنگه امروزم یه دنیا حرف مردم با خودش داره هی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران تفتی بنام حرف مردم

♫♫♫♫♫♫

دیگه تنها خدا میفهمه دنیامو فقط باید خدا وا کنه چشمامو

قدم میزنمو سر به هوایه شهر فقط باید خدا ها کنه دستامو

چه غوغایی تو خلوته این روزا کسی حالمو این روزا نمیفهمه

گلو گیرم شده طناب این تقدیر یه وقتا عشق شبیه مرگ بی رحمه

دلم بعد یه عمری آبرو داری به یه رسوایی مطلق گرفتاره

میدونم حسو حاله گنگه امروزم یه دنیا حرف مردم با خودش داره

دلم بعد یه عمری آبرو داری

به یه رسوایی مطلق گرفتاره

میدونم ح و حاله گنگه امروزم

یه دنیا حرف مردم با خودش داره هی

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی بنام دلتنگی ها

آهنگ جدید علی زیبایی بنام دلتنگی ها با بالاترین کیفیت

ترانه : عاطفه حبیبی , موزیک : محمد عابدینی
تنظیم و میکس و مستر : سعید زمانی , ویلون : احسان نی زن

متن آهنگ جدید علی زیبایی بنام دلتنگی ها :

دلتنگیامو از من بگیر برگردو بغضه این روزامو از من بگیر

تا کی بخندی از تویه قاب از پشته یه شیشه

آخه چه جوری یادت نباشم وقتی نمیشه

وقتی نمیشه وقتی نمیشه وقتی نمیشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی زیبایی بنام دلتنگی ها

♫♫♫♫♫♫

درگیر کوچه ها شدم بعد از تو تا همیشه

با این که با قدم زدن چیزی درست نمیشه

بی تو مسیر این کوچه ها از یادم نمیره

هر بار از اینجا رد میشه یادت بغضم میگیره

تا کی بخندی از توی قاب از پشته یه شیشه

آخه چه جوری یادت نباشم وقتی نمیشه

وقتی نمیشه وقتی نمیشه وقتی نمیشه

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید محمود نجفی بنام صدات کردم

 دانلود اهنگ جدیدمحمود نجفی بنام صدات کردم با بالاترین کیفیت 

آهنگ جدید محمود نجفی بنام صدات کردم

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام نیستی

آهنگ جدید ندیم بنام نیستی با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: میلاد اتنا , تنظیم ، میکس و مستر: آرمیک

متن آهنگ جدید ندیم بنام نیستی :

نیستیو بدونه تو این خونه دلگیره

نیستیو بی خودی باز داره گریم میگیره

نیستیو خبر نداری که چقدر غمگینم

که تموم شبهام خوابتو میبینم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم

دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم

هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام نیستی

♫♫♫♫♫♫

دله من تنگه یه دنیا تو رو کم دارم نمیدونی که بدونه تو چقدر غم دارم

دله من تنگه برات بگو بر میگردم آره من خودم میدونم که به تو بد کردم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم

دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم

هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

نیستیو بدونه تو این خونه دلگیره نیستیو بی خودی باز داره گریم میگیره

نیستیو خبر نداری که چقدر غمگینم که تموم شبهام خوابتو میبینم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید متین فروتن بنام خانوم نجیب

آهنگ جدید متین فروتن بنام خانوم نجیب با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ: شهرام فرشید , تنظیم: مهرداد احمدزاده و جواد حمیدی

گیتار: بهنام حکیم

آهنگ جدید متین فروتن بنام خانوم نجیب

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام طهران

اهنگ جدید بابک جهانبخش بنام طهران با بالاترین کیفیت

ترانه : مهران هادیان , آهنگ : بابک جهانبخش
تنظیم : امیر حسین اویسی , میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام طهران :

از حرف مردم رد شدم تا این شروعه ما بشه

تا مشرق از حسم به تو رنگه طلوع ما بشه

اینجا برای دیدنت دل بیقراری میکنه

طهران برای خنده هات لحظه شماری میکنه

یادت بمونه خوبه من مفهومه دنیایه منی

شاید نمیدونی ولی تعبیر رویایه منی

عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم

دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم

هر بار که میبینیم تو رو از خودمم عاشقترم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام طهران

♫♫♫♫♫♫

رو جاده ی احساس من نبض قدمهاتو ببین

قلبم هیاهو میکنه عاشق شدم با تو ببین

اینجا رو با تصویر تو غرق شقایق میکنم

شهرم به عشفت روشنه تهرانو عاشق میکنم

یادت بمونه خوبه من مفهومه دنیایه منی

شاید نمیدونی ولی تعبیر رویایه منی

عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم

دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم

هر بار که میبینیم تو رو از خودمم عاشقترم

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

====================

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام یادت رفته

اهنگ جدید شهرام شکوهی بنام یادت رفته با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: مهلا سلیمانی , آهنگساز: عادل فلاح , تنظیم کننده: امیر حسین کاشانیان
میکس و مسترینگ: ایمان حجت

متن آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام یادت رفته :

تورو قبلا کجا دیدم کدوم لحظه کدوم ساعت نمیدونم

چرا اینجایی و ویرون تو این حسو تو این حالت نمیدونم نمیدونم

تو رو قبلا کجا دیدم چه حسه مبهمی داری چه دلگیری

چقد خاطره آوردی چقد سردرگمی داری چه تقدیری چه تقدیری

یادت رفته یادم مونده چند ساله سخت اومدو رفت

یادت رفته یادم مونده چند ساله سخت اومدو رفت اومدو رفت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام یادت رفته

♫♫♫♫♫♫

میخوام یادم بره اما هنوز عطرت مثه رویاست چقد آشناست

چقد نزدیکیو دوری چقد چشمایه تو تنهاست چقد تنهاست چقد تنهاست

چرا گریم نمیگیره چرا اینقدر بی احساسم بی احساسم

تو رو اینقدر شکست خورده تو رو اصلا نمیشناسم نمیشناسم

یادت رفته یادم مونده چند ساله سخت اومدو رفت

یادت رفته یادم مونده چند ساله سخت اومدو رفت اومدو رفت

دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی